mandag den 20. maj 2013

Morsdag, Bryllup og barnedåb.

Så er vi ved at have indhentet det forsømte. Forrige weekend var en af de mere hektiske og i får derfor blot en hurtig omgang med highlights. Lørdag blev min skønne moster gift og hendes dejlige tvillinger døbt. De havde valgt at ordne det hele på en gang og det blev en vildt hyggelig dag. 


Vi fik lov til at tage billeder og blev ret tilfreds med mine brudebukets billeder. Kæresten forstod ikke helt min iver på at tage specielle billeder her, men det er nok en pige ting. 


I får ikke et billede af bruden, men vil lige blære mig med min lille nye fætter og kusine. Der er noget sjovt ved de små skabninger. Freja, som pigen hedder, er genert og kan slet ikke lide at blive nusset og leget med under bleskiftning; Marco elsker det og vi kom både igennem "her ligger jeg med bar numse" sangen og "nu skal jeg have en ren ble på, hvor er jeg glad" dansen. Personligheden viser allerede nu, at det er to helt forskellige børn, der blot har lagt i mors mave på samme tid. 


Nåå ja; håret skiftede farve nu anledningen var til det. Kvinden bag Marco er en meget stolt moster; jeg skal lige vende mig til at beskeder fra mor indeholder babybilleder.

Halskæden var årets morsdagsgave - Købt i pilgrim. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar