lørdag den 21. september 2013

Dagens lille sejr....

Jeg er ved at gå mit klædeskab igennem for tøj der ikke længere passer - hvilket egentligt er mere deprimerende end jeg lige troede.

Dagens lille sejr kom dog i at det ikke er alle mine nederdele som skal pakkes væk! Skal bare have strømpebukser hvor maven kan være i og så er jeg klar igen...

Heldigvis har svigermor været fantastisk igen og sponsoreret en hel del nyt tøj der både kan indeholde baby og jeg selv uden hjælp fra elastikker og andet sjov for at kunne passe det.

Har blandt andet fået disse to skønne ting:


Tingene er købt i H&M i silkeborg - var overrasket over en kæmpe MAMA afdeling de havde - med lækkert tøj! Den kan stærkt anbefales da de også havde ting der ikke er i webshoppen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar