lørdag den 15. februar 2014

Mad mad og mere mad

En af de ting jeg håber ,at kunne bruge noget af barslen på er, at blive bedre til at lave mad.
Jeg kan sagtens lave mad sådan at vi får noget, men så snart det skal være lidt mere spændende brænder det meste på.

Her til at starte med, er der dog fokus på mandens mad.  Hans fødder begynder at drille igen og energien forsvinder hurtigt fra ham. Vi har tidligere forsøgt med stenalderkost, hvor han opgave pga. ensformig mad, så denne gang har jeg overtaget maden. 

Første forsøg gik ret godt - og begge opskrifter blev godkendt...

Opskrifterne er fra Sannabanana, der har lavet en helt masse lækkert mad. Aftenens måltid stod på Gulerod-Jordskokke rösti med aubergine ruller - begge dele fingerede fint som madpakker dagen efter.

Opskrifterne er nemme og lave - vil tro jeg brugte en lille time på at lave mad. Jeg har skrevet Aubergine rullerne ind lige her, mens rösti er placeret her...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar