mandag den 10. februar 2014

Pusletasken

Så er det vist også på tide at få vist vores pusletaske!
Dette er egentligt den 3 pusletaske jeg laver, da jeg tidligere har givet to i barselsgave. Begge blev super godt modtaget og har fået meget ros, så jeg glæder mig til, at vi skal bruge vores egen.

Selve design/ide kommer fra den skønne LaRaLiL, der har lavet denne DIY.

Jeg har lidt ændringer i vores model, fx bruger jeg ikke en voksdug, men har klippet tisseunderlag ud der altid ligger i en af lommerne. Derudover har jeg bruge en tykkere pladevat hvor baby skal ligge, sådan at der er lidt mere blødt.


Tasken er ikke problematisk at lave, men der kom selvfølgelig et par små fejl. Jeg er dog meget tilfreds med resultatet.

Stoffet er fra Stof2000 og der er materialer for ca. 250 kroner.

Inden i tasken valgte vi en lys grå med stjerner.


 Udenpå blev det stof med pingviner i sort og hvid.
Og ja det er min mave, der mente at den skulle med.



Det endelige resultat fremvist af manden :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar