torsdag den 22. maj 2014

Status den 22 maj 2014

Så er det vist tid til at vågne op fra dvale i bare 5 sek. Manden har fået Bette Trold i armene og jeg flygtede hurtigt.
Det er slet ikke til at forstå at den lille skabning snart er 3 måneder - hvor bliver tiden af!!!

Jeg mangler igen at få lavet indlæg, bagt, møbleret om, sovet og 1000 andre ting, men det er som om at trolden stjæler en hele tiden. Hun er begyndt at kunne ligge lidt selv, men wupti så står jeg tryllebundet og kigger på hende alligevel - jeg skal jo helst ikke gå glip af noget!

Som fx når hun pludselig ruller fra mave til ryg, eller hvad hun griner af - jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan hun flyttede sig 15 cm fremad! Og bette skid elsker opmærksomheden. Hun er en diva, der helst skal underholdes hele tiden.



Som her hvor hun er ved at rive dynen ud af betrækket ( Jep det der med at holde om ting, er vi så småt ved at lære). Der kom et lurvet smil, da jeg pointerede at det må man da ikke ;)

Men ja tiden går alt for hurtigt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar