fredag den 18. juli 2014

Når google ikke vil flytte må jeg jo

Jep jeg opgiver nu at få flyttet bloggen over på min mail og har derfor måtte oprette en ny....


Den klodsede ælling er oprettet med en mail der benytter mit gamle efternavn, og eftersom jeg nu har et nyt, krævede det en ny mail. Desværre er det ikke helt nemt at flytte alle sine aktiviteter med til en ny mail, hvilket bla betyder at jeg ikke kan lukke den gamle mail konto og stadig få den klodsede ælling til at fungere - i hvert fald ikke uden risiko for at jeg sletter det hele.

Jeg tog derfor konsekvensen og har fået oprettet en blog kaldet Begyndervanskeligheder. Så nu prøver jeg at få den til at fungerer og bruger det som en frisk start - så vil du høre/ læse mere fra mig så smid den Begyndervanskeligheder  på læselisten - for lige pt kommer der ikke mere herpå :)

Hvad der skal ske med navnet den klodsede ælling er jeg ikke helt sikker på. Siden får derfor lov at bestå, men uden opdateringer på.

Vi ses på Begyndervanskeligheder ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar