onsdag den 18. juni 2014

Bryllup, bryllup og lidt mere bryllup

Vi var så heldige at skulle fejre et vennepars kærlighed sidst i maj - og sikke et bryllup. Den kære brud er sindsyg dygtigt til alt det kreative og der var ikke en detalje der ikke var tænkt over og lavet til perfektion.
Da vi var ret mange der var gået sammen, havde vi pludselig en del penge der skulle gives (kedelig gave I know, men det var tilskud til en spændende grill), men jeg følte bare ikke for at komme med en kuvert.

Så er gode råd dyre og jeg begyndte at søge nettet tynd. Første forsøg gik på en pengerose, men minde fingre og de danske sedler kunne ikke helt sammen. Så lidt mere søgen gav inspiration til en lille pengeblomst. Igen funkede det ikke helt med de DIY jeg kunne finde, så lavede mine egen version til sidst.
Hvis du vil prøve har jeg lavet min egen vejledning lige her - og jep det er første vejledning fra min side : )




Jeg er ret glad for resultatet og den fik da også en del bemærkninger - er helt sikkert ikke sidste gang jeg gør dette. Jeg fik den lokale blomsterhandler til at binde blomsterne i en buket - og jo de kiggede også lidt da jeg kom luntende med mine blomster.





Billedet i baggrunden, var en del af deres gave fra os. En alternativ gæstebog hvor folk skriver deres navn i et hjerte. Ideen er pivstjålet fra Etsy, men er til at lave selv. Tog små 3 timer ( virkelig mange hjerter), men var hyggelig at lave.


Beklager benene på billedet, ammehjernen tænkte ikke lige over reflektion...


Og brylluppet for resten - det var så fantastisk. Mangler du lokaler i Thy og omegn til en fest, kan Bakkegårde i Arup stærk anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar