torsdag den 19. juni 2014

Lækkerier på udsalg

Babysam har startet deres udsalg i dag og eftersom jeg først kom ud af døren over middag, troede jeg egentligt at alt det gode var væk. Men heldige mig så valgte jeg at tage babysam på silkeborhvej. En babysam der ser lille ud ude fra, men egentligt er stor og dejlig. Så mens Bette trold legede på gulvet købte jeg noa noa til halv pris!
Jeg er virkelig glad for det mærke. Kvaliteten er lækker og pasformen god - specielt deres hulmønstret body er virkelig lækker! Men så kommer det med prisen - for nej det er ikke billigt og med to studerende så vinder arve tøjet oftest. Derfor elsker jeg også udsalg. For 370 kr fik vi to kortærmede bodyer til nu, to langærmede i str 74 og et par bukser til nu. Ja det kan gøres billigere i H&M, men på tilbud er det virkelig kvaliteten værd.

Og man må godt glæde sig til en lækker sommer trold når nu ens efter fødsel krop ikke passer ordentligt i noget tøj og derfor oftest går i jogging bukser...

Det kan for resten anbefales at kigge forbi babysam på Silkeborgvej, de havde stadig 2 odder barnevogne på tilbud da jeg gik, samt vildt meget nedsat tøj - også de aktuelle kollektioner. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar